Saturday, January 28, 2012

maafkan pa

semalam kami memang kurang ok........dia dengan kerjanya yang bertimbun n saya ngan moodnya yg ntah pape.... semalam saya kol die kate nanti n nati n nati.....last2 ckp kejap je...ingtkan dia marah atau pape..... mlm 2 saya anta msg yang time say sbhuk pon cam 2 gak,,,then dia bls pas setengah jam kot..... saya pon xtaw ape da jadi.....saya pun anta la msg lagi mlm2....n last2 tertido///lebih kurang kul 3 pagi dia kol....saya xtaw dia tgh wat ape. saya da tertido mase 2.... pas 2 dia kate gudnite///n saya letak fon.....pg tadi bce msg die kate die menangis smlm...ingatkan saye yg wt die menangis......baru jap td taw.....die ade banyak homework nak wat...tambah lagi nak cari maklumat tok debat...tambah lagi saya kacau dia n anta msg....pa septotnya taw kan....sory ma.....

No comments: